Hanna - mot ett bättre liv

17 JANUARI - Stadig frukost för ett kommande benpass.

Kategori: Allmänt

Igår blev det att jag somnade jätte sent. Kollade på en film som jag fastnade för och vips så var klockan halv 3! Nu har man iallafall kommit upp och njutit av en supergod frukost som bestod av makrill i tomatsås och ägghack med majonäs. 

Klockan 3 så blir det att gå till gymmet med min kusin och köra ett stenhårt benpass! 
Förra veckan gjorde vi första benpass sen ett år tillbaka (för min del då) det var inte kul andra dagen. Gjorde ont när jag gick t.o.m, och vi ska inte tala om att gå på toaletten.. Får hoppas att det känns bättre idag! 

Eftersom man inte har tränat på länge så har man ju glömt olika övningar på friavikterna därför jag är superglad att min kusin hänger med och tränar med mig så hon kan få mig lite tillbaka och visa vissa övingar, men det känns redan bättre, det gjorde det redan första dagen jag kom till gymmet. 

Ett "problem" jag känner att jag har det är att göra saker och ting spontant och självtänkade. T.ex. att laga mat, jag måste ha ett recept som jag vet att "nu blir allt rätt" men där efter kan krydda med något mer. Samma sak i träningen, behöver ett schema, behöver veta vad jag kan göra på gymmet men även fylla ut med andra övningar. Om det är ett bra eller dåligt problem vet jag inte. 

Nu måste jag fixa lite saker hemma nu. 
Bjuder på bilder ifrån en ljuvlig frukost! 

 
 



Kommentera inlägget här: