Hanna - mot ett bättre liv

21 januari

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
Har varit vaken sen 06:30. Eftersom jag blir lite mammig så måste jag ju se till så  att killen får med sig allt till jobbet :) 

Funderar på att gå upp och göra en super mysig och god frukost när det är mörkt och snö ute. Bara koppla av med tända ljus. Somnade ju rätt tidigt igår eftersom jag hade tagit ut mig rätt hårt på boxningen. Det är så roligt, man kommer upp i tempo snabbt, musiken peppar en och denna gången så kommer man ju ihåg lite övningar och få var det lättare att fokusera på att ge kraft! 

Idag blir det rygg+mage på gymet, men det blir senare ikväll. Nu på eftermiddagen ska jag på en kurs inom af, har gått på det innan så kommer väl inte bli allt för spännande. 

Vill bara att det ska bli vår, iaf att det ska bli så "varmt" så att man kan ut och gå normalt och inte vara som Bambi på hal is! Det är verkligen jätte halt ute och jag blir så ledsen för det pga att jag har sagt att jag ska ut och gå 5 av 7 dagar i veckan, men lite inte på mig. Går ju till gymmet varje dag och det tar ca 20 min och 20 min hem, så då kommer jag ju lite ut och rör mig + på gymet. Men jag vill ha joggingskor och det kan jag inte när det är haltunderlag! 

Längtar så till den 7/2. Då är det mått, vikt och fotografering, och hoppas verkligen på bra resultat så det motiverar mig ännu mer! Känner mig på gång, känner mig stark och känner att jag skiter i hur jag ser ut på gymmet när jag tar i, låter, om mina armar dallrar och om jag svettas så mycket så det rinner. Det är bara säga "fettet gråter". Jag känner ju att ställa mig på vågen är det mest jobbigaste. Vågen för mig är som en ond djävul. Som jag berättade tidigare så ville jag bli smal imorgon och varje gång du ställde dig på vågen va det en sån besvikelse! Nu har jag lät mig mer att måttet är det viktigaste, men visst fan bryr man sig om hur mycket man väger om man nu är överviktigt! 

Men jag är stark nu och jag kommer klara det! Så nu ska jag gå ut till köket och göra en supergod frukost! :D 




Kommentera inlägget här: