Hanna - mot ett bättre liv

18 januari

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 
Precis tryck i mig två kokta ägg och en banan samt druckit upp kaffet. Idag blir det städar dag samt bröst + yoga på gymmet. 

Varför det blir en stor städar dag är för att jag ska visa min lägenhet för en och sedan ska jag och min kille kolla på hennes lägenhet som är lite större. 

Jag och min kille bor i varsin 1a (vilket är väldigt dyrt) och eftersom vi alltid är med varandra så blir det bättre med att vi flyttar till en 2a tillsammans! Ska bli så roligt och hoppas lägenheten är bra och att hyresvärdarna går med på ett byta om båda skulle vara intresserade! 
Så om allt går som vi vill så kommer min kille och jag vara sambos inom den närmsta tiden! :D 

Men för att det ska bli någon visning så måste jag städa nu! 

Bjuder en bild på killen och mig <3 


Kommentera inlägget här: